Etapy współpracy

Jako, że współpracujemy na odległość, opracowaliśmy metody, które ułatwiają kontakt w zależności od odległości. Na bieżąco informujemy o przebiegu prac, a wszystko zamykamy w ustalonych odgórnie terminach.

Bazujemy na czterech etapach współpracy:

  • 1

    Ustalenie detali oraz zgromadzenie niezbędnych informacji
    Serdecznie zapraszamy do naszego biura, kontaktu telefonicznego bądź drogą mailową. Podczas rozmowy ustalimy szczegóły dotyczące dalszej współpracy, jak również przedstawimy warunki spełniające wymagania obu stron.

  • 2

    Zawarcie umowy
    Przedstawiamy umowę ewentualnej współpracy, w skład której wchodzić będą opis zakresu naszej pracy oraz harmonogram realizacji. Jeśli Klient wyrazi aprobatę, po podpisaniu należy wpłacić zaliczkę w postaci 20% ceny projektu. Następnie my zajmujemy się realizacją.

  • 3

    Realizacja projektu
    Pole manewru należy do nas. Wykonujemy zamówienie, przy czym w wypadku strony internetowej są to najczęściej: zarejestrowanie domeny, projektowanie szaty graficznej oraz konsultacja z Klientem, programowanie strony, instalacja na serwerze, możliwe wprowadzenie na stronę przekazanych przez Klienta treści bądź też przykładowe treści i testy końcowe.

  • 4

    Finalizacja
    Jeśli Klient zaakceptuje wykonaną przez nas pracę, następuje uruchomienie strony i sfinalizowanie płatności. Nasza firma nie opuszcza Klientów, stąd objęcie gwarancją i pomocą techniczną. Dodatkowo jesteśmy w stanie przeprowadzić szkolenie stacjonarne związane z obsługą oprogramowania (rpCMS).

Biznes ceni sobie uczciwość i solidność, my również, dlatego też posiadamy zarejestrowaną działalność gospodarczą (wystawiamy faktury VAT 23%). W swojej pracy wykorzystujemy oprogramowanie licencjonowane, np., Adobe, Corel czy Microsoft. Klientom oferujemy prócz projektu, zabezpieczone umowy oparte na określonych zasadach.